Nákupní košík

Jak přidávat zboží do košíku ...

PŘIDÁNÍ VÝROBKU DO KOŠÍKU

Je zde více možností, kde můžete přidávat zboží do košíku:

  • Pokud znáte číslo výrobku můžete toto číslo zadat přímo do okna na hlavní straně (číslo může být uvedeno i bez teček)

 

 

 

  • Číslo výrobku můžete také zadat přímo v záložce Přímé zadání na hlavní straně

 

 

 

 

 

 

  • Pokud se již pohybujete v nákupním košíku, můžete zde přidat výrobek přímo bez nutnosti opouštění košíku.

 

 

 

  • Výrobek můžete také velice snadno přidat do košíku přímo pomocí elektronických katalogů, které najdete v sekci „Katalogy a brožury“. I cizojazyčné katalogy jsou nyní propojeny s Vaším účtem a výrobky se tedy objeví ve Vašem košíku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • V případě zadání více výrobků máte možnost i importu objednávky pomocí excelového souboru generovaného například Vaším interním firemním systémem kliknutím na tlačítko „Zvolit soubor“ např. v nabídce Můj účet. Struktura dat musí vypadat stejně jako na přiloženém obrázku, formát souboru xls, xlsx nebo csv. Po importu prosím zkontrolujte, že se v košíku objevila data korektněV případě zadání více výrobků máte možnost i importu objednávky pomocí excelového souboru generovaného například Vaším interním firemním systémem kliknutím na tlačítko „Zvolit soubor“ např. v nabídce Můj účet. Struktura dat musí vypadat stejně jako na přiloženém obrázku, formát souboru xls, xlsx nebo csv. Po importu prosím zkontrolujte, že se v košíku objevila data korektně.

VYBERTE POŽADOVANÝ TERMÍN EXPEDICE

Můžete zadat různý termín pro každou položku v nákupním seznamu. Při zadání je automaticky vyplněn nejbližší termín expedice. V případě, že potřebujete jiný termín jednoduše klikněte na rozbalovací menu a vyberte dle požadavku. Vzhledem k tomu, že termíny expedice jsou importovány více systémy může dojít k zobrazení nekorektního údaje, uvedené dodací lhůty prosím berte jako orientační. Pro bližší informace prosím vyčkejte na potvrzení objednávky nebo kontaktujte interní servis Häfele.

 

 

 

 


ZMĚNY V NÁKUPNÍM KOŠÍKU

U zboží již přidaného do nákupního košíku můžete provádět řadu změn. Zboží můžete vybrat v rámečku na levé straně a poté ho z košíku vymazat volbou „Vymazat“ nebo přidat na Váš nákupní seznam volbou „Na nákupním seznamu“. Můžete také měnit množství a termín expedice.

V políčku „zakázka“ můžete vyplnit Vaše označení zakázky, pro kterou je zboží objednáno. Zboží se stejnou hodnotou bude zabaleno dohromady.